اطلاعات و مسابقات ثبت شده در پی بک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات و مسابقات ثبت شده در پی بک
نوشته شده در شنبه 26 ارديبهشت 1394
بازدید : 1543
نویسنده : صادق

  درباره پی پر ویو :

پی بک بیست و سومین پی پر ویو مجازی است که بعد از اکستریم رولز بعد از امتحانات خرداد برگزار خواهد شد. در این پی پر ویو تمامی قهرمانان باید از عنوان خودشان دفاع کنند و برای کمربند ایالات متحده یک تورنمنت 8 نفره نیز برگزار خواهد شد. این پی پر ویو پارسال یکی از پی پر ویو های برتر و پر حاشیه پی پر ویو من شد.

مشخصات پی بک 2 :

محل برگزاری : لاس وگاس

تاریخ برگزاری : 1394/4/18

سایت برگزار کننده : پی پر ویو من

لوگو رسمی : کلیک کنید

پوستر رسمی : کلیک کنید

پرومو رسمی : منتشر نشده

پی پر ویو قبلی : اکستریم رولز                           پی پر ویو بعدی : مانی این د بنک

نکاتی در رابطه با پی بک :

- سال گذشته جان سینا در یک چهره کاملا هیل و عضو گروه نکسز ، موفق شد باتیستا را شکست دهد که در آن مسابقه به شدت بو شد.

- سال گذشته رندی اورتون ، شیمس و بیگ شو به تنهایی موفق شدند 8 نفر از اعضای نکسز را شکست دهند که 4 نفر از آنها توسط اورتون حذف شد.

- در مسابقه شان مایکل و گلدبرگ در پی بک سال پیش ، پاهای شان مایکل شکست و تا چند ماه غیبت داشت. این در حالی بود که در رسلمنیا نیز پاهای شان مایکل شکسته شده بود.

- سال گذشته جک سواگر پس از پیروزی مقابل کین ، به استفانی مکمن ، شین مکمن و مسترمکمن فینیشر زد و همه آنها را راهی بیمارستان کرد. این شروع تشکیل سازمان و بازگشت و رئیس شدن تریپل ایچ بود.

- مسابقه پانک و استون کلد سال گذشته ، بدلیل اینکه پانک با صندلی به استون کلد ضربه زد و داور متوجه شد ، این مسابقه با قانون دی کیو به نفع استون کلد به پایان رسید. بعد از مسابقه اعضای نکسز تا 2 هفته استون کلد را مصدوم کردند.

نتایج پی بک سال گذشته :

کودی رودز vs اون بورن (سرکمربندهای درجه 2 ) : کودی رودز

دنیل براین ، مارک هنری و سزارو vs وایت فمیلی : وایت فمیلی

سی ام پانک vs استون کلد : استون کلد

جک سواگر vs کین (سرکمربند سنگین وزن جهان ) : جک سواگر

رندی اورتون ، شیمس و بیگ شو vs نکسز : تیم رندی اورتون

شان مایکل vs گلدبرگ : گلدبرگ

باتیستا vs جان سینا (سرکمربند دبلیودبلیوای ) : جان سینا

مسابقات ثبت شده در پی بک :

باتیستا vs سی ام پانک ( Myppv Championship )

بهترین در جهان در مقابل شایسته ترین قهرمان دبلیودبلیوای د انیمال باتیستا. یک مسابقه تاریخی و فراموش نشدنی سر کمربند myppv که مدت ها همگان انتظار این مسابقه را داشتند. حالا باتیستا که 2 سال قبل توانست در یک مسابقه الیمینیشن چمبر 6 نفره در الیمینیشن چمبر ، در یک مسابقه 4 نفره در رسلمنیا و در یک مسابقه استیل کیج در اکستریم رولز مقابل لزنر سر بلند بیرون بیاید ، آیا می تواند رکورد سی ام پانک را بشکند و به قهرمانی او پایان دهد ؟ سی ام پانکی که حمایت اعضای نکسز را دارد و از این جهت برتری بیشتری نسبت به باتیستا دارد. باید دید که شایسته ترین قهرمان دبلیودبلیوای می تواند بهترین در جهان را بعد از 8 ماه قهرمانی زمین بزند یا نه !! این جدالی سخت و مسابقه ای فراموش نشدنی خواهد بود.

شان مایکل vs کریس جریکو

کریس جریکو ، قهرمان سابق کمربند بین قاره ای و ایالات متحده در شوء راء کشور مکزیک با حمله به جان سینا و ریک فلیر تبدیل به یک کشتی گیر هیل شد. او قبل از اکستریم رولز توهین های زیادی به ریک فلیر کرد و در اکستریم رولز نیز او را شکست داد. شان مایکل نیز اعلام کرده بود که جریکو تاوان توهین هایش را پس خواهد داد و حالا یک مسابقه بین جریکو و شان مایکل در پی بک به ثبت رسیده. آیا شان مایکل می تواند انتقام توهین هایی که به ریک فلیر شد را بگیرد ؟! و اینکه شان مایکل در کارنامه اش باخت های متعدد زیادی دارد و اگر این مسابقه را به جریکو واگذار کند قطعا دیگر جایی در کمپانی مجازی به عنوان یک کشتی گیر درجه 1 ندارد. اما باید توجه داشت که جریکو حمایت نکسز را دارد و شانس او در مقابل شان مایکل بیشتر است. یکی دیگر از دلایل به ثبت رسیدن این مسابقه ، عدم رسیدگی به سرور 3 توسط کاربر شان مایکل بود.

جان سینا vs رومن رینز ( در صورت پیروزی رینز ، جان سینا از ریاست برکنار خواهد شد )

 یکی از مهم ترین ، پرهیجان ترین و بهترین مسابقه های تاریخ مای پی پی وی که در پی پر ویو پی بک جای دارد. این بار رومن رینز ، کشتی گیری که تمام کریرش را صرف اجرای عدالت کرده ، مقابل خود عدالت قرار میگیرد. جان سینا رئیس فعلی کمپانی که ماموریت دارد تا 4 ماه این ریاست را حفظ کند ، حال مقابل شخصی مبارزه خواهد کرد که قصد دارد برای حل کردن مشکلات مالی اش ، ریاست را از جان سینا بگیرد. جان سینایی که در رسلمنیا ناکام ماند ، می تواند در پی بک باخت خود را جبران کند. اگرچه او در اکستریم رولز شیمس را شکست داد و بار دیگر نکسز را ناکام گذاشت. اما این بار حریف متفاوت تر و سخت تری دارد و بدون شک ، این یکی از بهترین مسابقات تاریخ مای پی پی وی خواهد بود.

رندی اورتون و کین vs ادج و کریشن ( Tag Team Championship , Iron Man Match 30 Minutes )

بزرگترین و پرهیجان ترین استوری برای کمربندهای تگ تیم که برای دومین بار برگزار خواهد شد. این در حالی است که قهرمانان کمربند تگ تیم حتی با خودشان بیشتر دشمن هستند تا با حریفشان !! در اکستریم رولز ، اورتون و کین با یکدیگر همکاری کردند اما این همکاری خیلی زود خاتمه یافت. حال در پی بک ، یک مسابقه 30 دقیقه ای برگزار خواهد شد. تیمی که بیشترین پین را در 30 دقیقه کرده باشد برنده خواهد بود. ادج و کریشن این شانس را دارند که کمربندهای خود را از اورتون و کین پس بگیرند. اینکه اورتون و کین در پی بک با یکدیگر همکاری داشته باشند تقریبا غیر ممکن است. اما کین جی و جی سکیوریتی را همراه خود دارد و این میتواند زنگ خطری برای ادج و کریشن باشد.

 

بیگ شو vs سث رولینز

شاید در حال حاضر این استوری به صورت یکطرفه پیش رفته و تنها بیگ شو بوده که باعث آسیب دیدگی رولینز شده. رولینز در یک مسابقه نامبر وان کانتندر و در یک مسابقه سر کمربند فرصتش را به خاطر بیگ شو از دست داد و این مسابقه زمانی به ثبت رسید که بیگ شو رولینز را روی یک ماشین چکسلم کرد. حالا رولینز فرصت این را دارد که در پی بک انتقام کارهای بیگ شو را بگیرد و یا بازهم تن به شکست بدهد و مقابل بیگ شو کاری نکند. رولینز به دنبال استوری برتر است و در پی بک می تواند خودش را نشان دهد. اما نباید فراموش کرد که بیگ شو کسی بود که چندین ماه قهرمان تگ تیم بود و در اکستریم رولز نیست موفق شد راب ون دم را شکست دهد.

 

 مسابقات احتمالی :





مطالب مرتبط با این پست
.